mwcb

מרק צוקרברג, וירג'ינה רומטי, LG, נוקיה, סמסונג, אינטל וכל השמות החמים הציגו ודיברו בתערוכה השנתית העולמית של תעשיית המובייל בברצלונה. גם אנחנו היינו שם כדי לרכז לכם את מיטב ההרצאות, המיצגים הכי מגניבים, הטכנולוגיה שתכבוש את עולם המובייל בסערה ואת מה שלא תמצאו בווינט.
המשך

untitled-1

תואר ראשון בפסיכולוגיה זה לא תואר פרקטי

הלימודים מעניינים, פותחים את הראש, עוזרים להבין את החיים בדרך עמוקה וגם לראות את המציאות בה אנחנו חיים בעיניים ביקורתיות יותר. הלימודים יכולים גם לשנות לך את החיים, אני יודע שזה מה שקרה לי. למשל, בזכות "עקרון ההפרכה" של קרל פופר עליו למדתי בקורס שיטות מחקר הבנתי באמת למה המדע שונה מהדת. זו שאלה שעסקתי בה לא מעט כחלק מגיבוש זהות נרחב יותר והתובנה שהגיעה בעקבות אותו שיעור מלווה אותי עד היום. בסוף התואר הרגשתי שונה. בוגר יותר, חכם יותר, כן עברו גם 3 שנים במהלכן התחתנתי כך שזה בהחלט משתנה מתערב שמשפיע על תוקף המסקנה אבל בכל זאת, ללימודים היה חלק משמעותי בשינוי.

אבל, עם תובנות פילוסופיות לא הולכים למכולת. גיליתי שכבוגר תואר ראשון בפסיכולוגיה והיסטוריה אני יכול לעבוד ב… מה שיכלתי לעבוד גם קודם. אחד התחומים הבודדים שידעתי שכן פתוחים בפני, כעת שסיימתי את התואר, הוא תחום משאבי האנוש וספציפית מכוני גיוס והשמה. אדם מילא \ פילת הנה אני בא!

אבל רגע, מה אם אני אגיד לכם שיש עולם שלם ומגניב בו תואר ראשון בפסיכולוגיה נותן לכם יתרון משמעותי? עולם בו הידע שרכשתם במהלך התואר יכול להשפיע על הטרנדים הכי חמים בתחום ה Web וה Mobile? עולם שחוקר ומייצר את הקשר בין משתמשים לממשקים דיגיטליים? איפיון חוויית משתמש (User experience design) משלב בתוכו תחומים רבים ביניהם עיצוב, פיתוח, תקשורת, ארכיטקטורה וכן גם פסיכולוגיה.
המשך

סיימתם את הקורס לחווית משתמש של נטקראפט ואתם מוכנים, יוצאים לכבוש את העולם בסערה, יש לכם רעיונות חדשים ליישם, ממשקים לשנות, ופסגות לכבוש.
נותר רק להחליט איפה אתם רוצים לעבוד.
אחד מהשיקולים הינו גודל הארגון. האם אתם רוצים לעבוד בחברה קטנה או בארגון גדול? ההחלטה הזו משמעותית לא רק לעבודה שתעשו בחברה בה תבחרו לעבוד אלא גם יכולה להשפיע על הכיוון התעסוקתי העתידי שלכם.
לכל אחת מסוגי החברות, קטנה או גדולה, יש יתרונות וחסרונות. וישנה כמובן ההתאמה האישית, ישנם כאלו שיפרחו בארגון גדול ויש אחרים שילכו לאיבוד במסדרונות הפוליטיקה.
התנהלות בארגון, בכל גודל, דורשת אדפטציה ולמידה. וצריך לדעת איך להנות מכל מה שהוא יכול להציע וללמד אותנו. ארגון גדול דרך אגב, לפי גוגל ומביני דבר, הוא ארגון המונה מעל 250 איש או מגלגל מעל 50 מיליון דולר.
אספתי בשבילכם מידע שיעזור לכם לעשות בחירה מושכלת. אני אשמח אם תגיבו ותוסיפו מידע שיכול לדעתכם לעזור.

המשך

digital_design_opening_slide_a02

האירוע האחרון של Digital Design היה עמוס בידע ויצירתיות שהביאו לנו מיטב המרצים והמעצבים. שמענו הרצאות על עיצוב שטוח ל- iOS7, על אנימציות ומעברים כחלק מחווית הממשק במובייל, על שילוב של מובייל עם מסכים נוספים, על מאחורי הקלעים של עיצוב אחת האפליקציות המובילות בישראל (MakoTV) ואיך לא, מה הטרנדים החדשים שאליהם אנחנו צריכים להתכונן.

וגם- נתנו לכם אפשרות לעצב לכם תווית בירה מקורית ואישית ולקבל אותה ביום האירוע, שכל זה לווה בתחרות העיצוב הטוב ביותר.

המשך

בוגרי קורס אפיון וחווית משתמש בנטקראפט אקדמי

עבור המרצים והצוות של Netcraft Academy, הפך החלק שבו מציגים התלמידים את עבודות הגמר שלהם בסיום קורס אפיון ועיצוב בממשק וחווית משתמש למרגש ומעניין במיוחד.
אנחנו נהנים לראות כל פעם מחדש, כיצד התלמידים מצליחים לבטא בעבודות שלהם רעיונות ופתרונות מקוריים וחכמים ולשלב ידע קודם מעולמות העיצוב, פיתוח או יזמות עם הידע החדש שרכשו במהלך הקורס.
מוצגות לפניכם מבחר עבודות גמר המעולות שהוגשו לאחרונה , אנו מקווים שתתרשמו מהן כמונו:)
המשך

sharepoint_header2

SharePoint.
המילה הזו הפכה להיות מילה גסה כשמדברים על חווית משתמש, היא מוגבלת, היא לא דינמית, והיא רק חושבת שהיא אינטואיטיבית. אז למה בכל זאת אני כל כך אוהבת אותה ומתעקשת לנסות לשנות גם את דעתכם?
המשך

post1

הויכוח האינסופי: האם מעצבים צריכים לדעת גם לקודד?

אני מרגיש שאני נוגע בנושא רגיש, שעצם כתיבת הפוסט הזה היא טאבו ושכדאי שאני אסתובב עכשיו ואשכח מכל הסיפור. מצד שני, בואו נהיה כנים, הדעה שלי כבר לא באמת חשובה, הדיון הזה כבר הוכרע בשטח והמסקנה היא שמעצבים צריכים לדעת לפתח, זאת עובדה.
הפוסט הזה יעצבן אתכם, יפחיד אתכם ויוציא אתכם מהאיזור הבטוח שלכם. אבל זה בסדר כי האיזור הזה כבר ממזמן כבר לא קיים. ברוכים הבאים לעולם העיצוב הדיגיטלי, השינוי פה הוא הדבר הקבוע היחידי, עכשיו תנשמו עמוק אני מבטיח שזה לא מפחיד כמו שזה נשמע.
המשך

image_template_beer
אוקטוברפסט כבר מאחורינו אבל גם אנחנו לא פספסנו את ההזדמנות לחגוג את חודש הבירה יחד עם הרצאות UX מעניינות. הפעם החבר'ה הנחמדים של הסלונה אירחו אותנו בחמימות והציעו בירות מיוחדות לכל דורש. אז מה היה לנו? למדנו על חשיבות התוכן בעיצוב, ההשפעה של עיצוב חווית המשתמש על תחומים נוספים, ניסוי וטעייה ו-UX עילאי ומתנשא.

אנחנו רוצים להודות לכל מי שהגיע וכמובן למרצים המדהימים שהשקיעו מהזמן והידע שלהם להפוך את האירוע למעניין ופורה.
המשך

beverage-drinks-photography-zack-burris-chicago-beer-mugs-toasting-1

לאחרונה ישבתי בבר עם שני חברים ותיקים, אנחנו מכירים כבר שנים רבות אבל בתקופה האחרונה בגלל העומס שכל אחד מאיתנו היה שרוי בו כמעט ולא יצא לנו לדבר ובטח שלא להיפגש, כך שהשמחה על המפגש הנדיר הייתה גדולה. אחד מחבריי הוא פסיכולוג שסיים את לימודיו לפני כשנתיים וכעת הוא ממתין להתחיל את ההתמחות. "תסביר לי עוד פעם מה זה אומר התמחות מבחינתכם?" שאלתי אחרי שהזמנו, הוא ענה שכדי להיות פסיכולוג קליני מומחה הוא צריך לעבוד כמתמחה במשך כ 4 שנים במוסד שמוכר להתמחות. "כלומר, כדי להיחשב למומחה בפסיכולוגיה אתה צריך ללמוד סה"כ 9 שנים??" שאל החבר השני בפליאה. "כן.." ענה הפסיכולוג בעגמומיות.. "וזה לא כולל את ההמתנה להתמחות.. יש צוואר בקבוק צר בתחום ולוקח זמן למצוא מקום".

המשך

untitled-1

אנחנו גאים בבוגרים שלנו, בכולם. ויותר מזה אנו גאים בדרך שעשו והמקומות שבהם הם נמצאים היום.
כדי לעזור לכם לענות סוף סוף על השאלה :"איך ניתן להשתלב בתעשייה ולעבוד כמאפיינים או כמעצבי אינטרקטיב?" ביקשנו מכמה חברים בקהילת הבוגרים שלנו ( שמונה היום מעל 300 בוגרים משלוש שנים של פעילות) לספר על החוויות שלהם מ"היום אחרי שנגמר הקורס". הנה חלק מהם, אנו מקווים כי הן יוכלו לעזור גם לכם: המשך