ג׳יימס ריצ׳רדסון/ דיוטי פרי
חוויית קנייה דיגיטלית, המשקפת את היוקרה והנוחות שהפכו את המותג למוביל בשוק הדיוטי פרי.

ארזתם לבד?
לקחנו חלק באפיון, עיצוב ופיתוח האתר הממשיך את חווית הקנייה היוקרתית של ג'יימס ריצ'רדסון בקבלת נוכחות דיגיטלית חדשה, נקייה ואינטואיטיבית. יצרנו ממשק מתקדם המשקף את המותג המוביל בשוק הדיוטי פרי, תוך מתן דגש על נוחות המשתמש וחוויית קנייה חלקה.
האתגרים
האתגר בעיצוב אתר דיוטי פרי הוא יצירת חווית משתמש יוקרתית ומעוררת השראה, תוך התאמה לקהל בינלאומי ומגוון. רצינו להבליט את האפשרות הייחודית להזמין מוצרים מראש ולשלם בחנות, שירות המאפשר לחסוך זמן המתנה ומייעל את חווית הקנייה למשתמשים.


מטרות באתר החדש
חידוש האתר נועד לשפר את חוויית הקנייה ולהגדיל מכירות, תוך הצגת מידע על מוצרים, השוואת מחירים והזמנה מקוונת. המטרה הייתה להציע חווית קנייה ייחודית ולספק פתרונות קנייה מתקדמים ללקוחות ולהנגיש למשתמש מבצעים, הטבות, אירועים ונקודות צבירה בצורה חלקה.
התוצאות
האתר משלב חווית קנייה נעימה, המתממשקת עם 5 מערכות חיצוניות שמתקשרות אחת עם השניה בזמן אמת. יצרנו התאמות מיוחדות של האתר למובייל לשיפור חווית המשתמש והשירות. שדרגנו את מערכת ההזמנות למתקדמת יותר המאפשרת הזמנה מקוונת ואיסוף בטרמינל.


תחזוקה שוטפת
אתר הדיוטי פרי פונה לקהל הטסים הרחב, מנוסעים מזדמנים או מנוסים ועד לחובבי קניות, ומציע חווית קנייה נוחה נגישה ומגוונת. בין אם הוא עוזר לאנשים לסגור פינה כשהם ממהרים לטיסה ושוכחים אוזניות לבין אנשים שטסים במיוחד כדי להגיע לדיוטי פרי המיוחל.