top of page

Ynet

עיצוב חדש לאתר החדשות הנצפה ביותר בישראל, דרך סקרים רחבי היקף, ראיונות משתמשים ודיוק עיצובי.

תמונה ראשונה מתוך האתר/אפלקציה

וואי וואי וואי

Ynet הושק ב-2000 על ידי "ידיעות אחרונות" והפך לאורך השנים לאתר החדשות הנצפה ביותר בישראל. בעקבות התחרות בשוק, Ynet פנו אלינו עם רצון לעיצוב מחדש של האתר והאפליקציה. יצרנו פלטפורמה חדשנית, רספונסיבית ואינטואיטיבית, המשפרת משמעותית את חוויית המשתמש.

הרעיון

הבלטנו את התכונות החזקות ביותר של Ynet כמו מיידיות, אמינות ואחריות בנוסף לשדרוג המערכות הטכנולוגיות. התהליך כלל סקר רחב היקף בקרב מנהלים וצוותי ניתוח בנוסף למחקר ובדיקות משתמשים. לאור קנה המידה הגדול הוחלט להתחיל עם השקת דף הבית כ-MVP.

תמונה שניה מתוך האתר/אפלקציה
תמונה שניה מתוך האתר/אפלקציה

בדיקות משתמשים/ות

Ynet חוצה קהלי יעד מגוונים בחברה הישראלית והמחקר כלל מספר משתתפים רב ומגוון רחב של שאלות שבעזרתן מופו כלל צרכי המשתמשים. התובנות שהתקבלו היו משמעותיות והובילו אותנו ליצור פלטפורמה אינטואיטיבית שמשנה את כללי המשחק בצריכת חדשות.

UI/UX MVP

לאחר השקת דף הבית בתצורת MVP, ערכנו בדיקת משתמשים וראיונות נוספים אשר הובילו לתובנות חדשות. ייצור ממשק חדש ונוח יותר הינו מטרה מרכזית בפרויקט, כמו כן, היה לנו חשוב לשמור על הקו העיצובי המזוהה עם Ynet ועל בסיסו להוסיף נקודות טכנולוגיות חדשות.

תמונה רביעית מתוך האתר/אפלקציה
תמונה חמישית מתוך האתר/אפלקציה

תחזוקה שוטפת

לרוחב הפלטפורמות הדיגיטליות המרובות שלה, רצינו שהמשתמש ייהנה מחווית גלישה אולטימטיבית. הוספנו פיצ'רים חדשים והרחבנו את עבודתנו למערכות פנימיות של החברה. כמו כן, החלה עבודה על חברות בת נוספות של "ידיעות אחרונות" כגון: בלייזר, פנאי פלוס, מנטה ועוד.

bottom of page